Mentor Pelaburan EMAS & PERAK Fizikal

Tuesday, November 1, 2011

Emas Membantu Anak-Anak Yatim Piatu


PELABURAN EMAS FIZIKAL MEMBANTU MEREKA YANG MEMERLUKAN...

>> Tuesday, November 1, 2011



Pelaburan emas fizikal semakin rancak bersama Public Gold..dan sehingga kini telah lebih 15500 orang telah menjadi agen pengedar yang emas fizikal Public Gold ini..


Dalam kemeriahan memperolehi laba keuntungan yang berganda daripada pelaburan emas fizikal dan penjualan emas fizikal ini, syarikat Public Gold juga tidak melupakan pada mereka yang kurang bernasib baik dan yang memerlukan bantuan..


Sebagai sebuah syarikat Malaysia yang perihatin, Public Gold akan mengadakan  suatu jamuan makan malam sempena menyambut dan meraikan ulang tahun ke 3 kejayaan syarikat disamping menderma dengan menjual tiket makan malam kepada semua ahli dan juga orang ramai .


Hasil jualan tiket akan di dermakan kepada Yayasan Anak-Anak Yatim Sultanah Haminah (YAYSH) yang ditubuhkan oleh Sultanah Kedah untuk membantu kedua-dua kanak-kanak yang kehilangan tempat tinggal dan orang yang lebih tua memerlukan.


Harga tiket ini bernilai RM150 dan boleh didapati di semua pejabat Public Gold. Saya dan kumpulan saya pun dah beli satu meja untuk 10 orang..Inin bagi saya peluang untuk menyumbang kepada yang memerlukan disamping bertemu rakan -rakan bisnes dalam kumpulan saya dan juga rakan - rakan yang lain..


Oleh itu jika anda nak temui saya, boleh hadir ke majlis ini..Insya Allah..



Nama peniaga yang membeli meja akan menjadi tempat dalam buku khas yang dihasilkan selepas Majlis Makan Malam Gala yang akan diberikan kepada Sultanah.

Bagi mereka yang menjalankan perniagaan mereka sendiri, kita mempunyai ruang pameran menaja tersedia untuk mempromosikan perniagaan anda di RM3000 booth (3m x 5m).

Rebutlah jadual atau tiket anda dari cawangan terdekat anda sebelum mereka habis dijual. Menunjukkan sokongan anda kepada syarikat itu dan menunjukkan hati emas anda dengan baik untuk membantu golongan yang memerlukan. Butiran adalah seperti berikut:

Tema: A Heart Golden for Charity
Amal Foundation: Yayasan Anak-Anak Yatim Sultanah Haminah
Tempat: Sunway Pyramid Convention Centre
Sunway Resort Hotel & Spa, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Tarikh: 11 November 2011 (Jumaat)
Masa: 7:30 hingga 10:30
 
 
Berminat untuk bersedekah & beramal untuk anak2 yatim
boleh tempah tempat duduk dengan saya
Pokli 019-6645066
akaun maybank 555171003253
 

1 comment:

faizman said...

Ruginya xdpt nk join skali..